Sunday, May 24, 2009

Terlerai rindu

Dlm seminggu ni, aku betul2 tak der mood nak menulis. Otakku berserabut!!!... Masalah kesihatan ibu & anak aku. Masalah office yg semakin memeningkan kepala.... dicampur pula dgn masalah keadaan sekeliling & semuanya menimpa atas kepala..... Adus....
Ibu dah ok sikit last wednesday, tp demam Faris berlanjutan sampai Friday. Rindu ayah dia agaknya sebab ayah dia sampai je petang tu, terus segar.......
Minggu ni rindu aku pada Fakhri terlerai. Meski cuma 2 hari bertemu, aku habiskan sebanyak masa yg ada bersama dia. Hati aku sebak waktu melepaskan dia balik pagi tadi. Sedih rasanya & tak sanggup lagi nak berpisah. Bagi aku biar otak ni berserabut byk mana, tapi bila ada anak2, hidup aku terus tenang. Anak2lah tonggak kekuatan utk aku terus bernafas walau dalm apa keadaan sekalipun!...

No comments:

Post a Comment