Sunday, May 24, 2009

Korban rambutku

Ibu kata sejak kecil dia jaga rambut aku. Memang rambut aku panjang. Kalau nak potong, ibu bising, ayah membebel.... Lepas jer kahwin, hubby pulak yg kontrol. Kalau nak potong rambut setahun sekali pun susah. Sebab tu bila dpt offer potong rambut dr hubby, aku cepat2 g saloon. Sejak beranak pulak, rambut aku yg lebat makin berkurangan. Makin byk yg gugur.. (pertanda dah "tua" ke?..... hehehe)
Hari ini, atas sebab2 tertentu & rasa sakit hati kpd "dia", aku mengambil keputusan utk mengorbankan rambut aku yg baru nak panjang balik ni. Amoi saloon tu pun soal 2-3 kali bila aku ckp potong pendek. Dia tgk aku confident mengangguk, terus dia zappppppppp...... hah, comel gak rambt baru ni.... Kata Liza, macam anak cina sesat.... kahkahkah.....
Imej baru ni kukira akan merawat hatiku yg terluka...........

No comments:

Post a Comment