Saturday, February 7, 2009

Fazly dah besor!

Lately Shahrul Zulfazly dah jarang nak ikut aku g balik TI. Selain bz dgn aktiviti sekolah, dia lebih rela tinggal dgn opah dia. Aku pun tak tahu kenapa. Tapi aku tak nak lah membising dekat dia. Aku hormati pendirian anakku yg ternyata semakin dewasa tu. Selain tu, mungkin dia boleh temankan opah dia sementara aku berada di TI.

Inilah rupanya anak bujang aku yg semakin dewasa tu. Rasanya macam baru semalam jer aku beranakkan dia..... hehehe.......




2 comments:

  1. Betul, kan Maya. Saya sendiri tak sangka yang saya dah ada anak dara sunti darjah 5. Pandai pulak bagi pendapat dalam sesebuah perkara. Anak2 kita semakin membesar...hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.... bila anak2 dah besor, ibunya pun makin sedar diri la kan?.... makin "vogue" gitu! kuang3x....

    ReplyDelete