Friday, February 13, 2009

Special gift

Penat berkejar kesana kemari membuatkan hari Jumaatku terasa begitu singkat sekali. Namun, bila sahaja sampai ke rumah, ibu kata ada parcel dari Penang. Aku tersenyum meleret. Hilang penat tgk nama pengirim parcel yg special tu!!...


Sungguh aku berterima kasih pada Ebriza yg manis atas ingatannya yg tidak pernah padam pada aku. Kasih sayangnya telah menyinari hidupku. Nona manis itu selalu memberi semangat & kekuatan padaku. Disaat aku rasa terpinggir dari kasih syg & perhatian seseorang, dia senantiasa memberi harapan & keyakinan bahawa kebahagiaan yg melingkari hidupku tidak akan hilang hanya kerana secebis kekecewaan.


Buat Ebriza, terima kasih krn tidak pernah jemu berkongsi rasa & kasih sayang. Semoga persaudaraan yg terjalin antara kita kekal selamanya.............. Luv u so much!!!!... Muahhhh...


Special card & rantai "A". (Blouse comey, aku x nak tayang kat sini..... hehehe.....) Pemberian yg sungguh bermakna dr insan yg teramat istimewa....

No comments:

Post a Comment