Tuesday, March 17, 2009

CUTI SEKOLAH DAH BERMULA

Cuti sekolah sudah bermula. Fakhri pun sudah berada disisi aku sekarang ni. Inilah masanya nak melepaskan rindu dendam. Tapi kelihatan dia ni bengang dgn Faris. Sekejap2 ada ajer yg tak kena dgn Faris. Aku pun dah malas nak tegur lebih2, takut dia merajuk. Mujur faris boleh beralah dgn Angah dia. Mungkin sebab dia pun nak jaga hati angah dia.

Fazly pula terpilih mengikuti program Anak Angkat anjuran DBKL selama 3 hari. Time we all g PD hari tu, dia tak ikut. Nak cari pengalaman baru kata dia. Petang semalam, sewaktu aku ambil dia di Bangunan DBKL Jln Raja Laut, Fazly nampak happy semacam. Dia kata Homestay yg dia duduk tu memang cantik. Seronok dpt kenal dgn kawan2 baru.

Cuti kali ni singkat sangat. Aku pun tak dapat nak bw anak2 kemana2 sbb LA aku dah start her maternity. Lagipun Faris masih sekolah until this Wednesday. Kalau ada pun planning, bw budak g mandi-manda ajer bila aku hantar Fakhri balik TI this week!......

3 comments:

  1. Wah, Maya...dah takdelah jiwa kaco ko ek...hehehe. Semoga hepi ngan anak2 semua...

    ReplyDelete
  2. Jiwa dah tak kaco... tapi rumah ada sikit kecos. Almaklumlah hero2 dah berkumpul, masing2 nak tunjuk skill ... Adeh, pening kepala den!!! Tp, ternyata kerenah anak2 adalah kebahagiaan seorang ibu yg paling indah!..

    ReplyDelete
  3. Betul tu Maya. Hanya yang dah bergelar ibu je yang faham...hehehehe

    ReplyDelete