Tuesday, March 17, 2009

Selamat Berbahagia ... Angah & Ros

Jumaat lepas, hubby & Fakhri sampai KL dlm pukul 12. Lepas sembahyang Jumaat, we all semua berlepas ke PD nak meraikan majlis perkahwinan sepupu aku (Sarrul Izwan Abd Ghani). Aku panggil dia angah & anak2 aku panggil dia Pak Ngah. Hubungan kami agak akrab semenjak dulu.

Majlis perkahwinan berjalan lancar & meriah. Kata adik2 sepupuku majlis disini lebih meriah drp di terengganu minggu lepas. Almaklumlah, Angah ni anak sulung lelaki pakcik aku, mestilah majlis kelihatan meriah.

Seronok & enjoy sepanjang berada disini. Selepas majlis menitik inai pada malam Sabtu, siap diadakan pertandingan Karaoke & Poco-Poco. Gamat suasana bila sepupu sepapat semua tunjuk kebolehan menari Poco-Poco. (aku terkecuali sebab hubby aku kureng sikit bab2 macam ni! hehehe.....)

Tapi sorry angah, coz aku & hubby tak dpt tunggu sampai majlis potong kek berakhir sebab hubby perlu bekejar balik ke TI pada petang Ahad itu juga. Buat Angah & Ros, Selamat Menjalani Kehidupan Berumahtangga. Semoga Berbahagia Sehingga Ke Akhir Nafas & dikurniakan cahayamata sebagai penyeri hidup....

Majlis Titik Inai (Pada Malam Sabtu). Pengantin bergaya dgn serba Purple...

Angah tetap tersenyum. Muka dia gelap sikit sebab baru naik dari laut. Cousin aku ni berkhidmat dgn TLDM.....
Aku memang ngam dgn Ros sebab dia ni peramah. Aku suka dia jadi wife cousin kesayangan aku!!... hehehe
Ahad - Bersanding dgn persalinan Pink.... Comelnyer....

Semoga berbahagia selalu...

Pengantin diapit oleh aku serta adik & kakak iparnya...

Faris tetap jadi kesayangan MakNgah dia....

Fakhri baru ada mood nak bergambar....

Aku pun nak amik seri pengantin jugak!...

Hasil sentuhan ibu (dibantu oleh aku!)... Ahaks.....






















No comments:

Post a Comment