Thursday, April 9, 2009

Anak lelaki kena kuat

Pagi ni aku terlajak sikit. Ngantuk sesangat sebab mlm tadi Faris tak lena tidur. Agaknya jahitan dia tu berdenyut. Aku pun risau gak bila dia dia merengek....

Tapi pagi ni, anak aku tu bersemangat waja nak g sekolah. Aku cuma pesan jgn main over2 takut nanti terkena jahitan tu, tambah lagi satu hal pulak.

Hubby pulak bagitahu yg dia akan balik hari ni. Tak sabo dia nak nengok anak dia agaknya. Selalunya, bila aku membising pasal anak aku kena itu ini dibantai dek anak orang, hubby akan cakap dgn aku..."biarla, anak lelaki. Kalo dr sekarang x belajar jd kuat, sampai bila2 lembik"

Ah yela tu. Semalam bila dgr anak dia kena tolak sampai berjahit (itupun budak pompuan yg buat), dia dah bebel.Aku jawab jer kat hubby,... "anak kita kan lelaki, kalo dr sekarang lembik, sampai kebesor lembik....."

Tunggu je lah apa yg hubby nak bebel bila dia sampai petang nanti!...


No comments:

Post a Comment