Monday, April 6, 2009

Citer weekend

Dulu2 time hubby still in KL, every weekend we all bawa anak2 g jogging kat Titiwangsa or Tasik Perdana. Aku ni sebenarnya bukan tak nak sambung tabiat yg baik tu. Tapi bila hubby x der, rasa tak seronok pulak. Tambah2 lagi sekarang ni Fakhri pun tak der dgn aku, lagilah x seronok....

Last saturday, aku bawa Fazly & Faris g Carefour pulak (minggu sebelumnya dah menghabiskan duit kat Giant). Kekononnya lepas g Carefour boleh singgah JJ kat kat AU2 tu. Tapi dek sebabkan dah terleka kat Carefour sampai dekat pkl 1, terus ajer aku balik rumah. Penat sungguh melayan kerenah 2 hero tu yg nak itu ini.....

Petang tu tetiba jer kepala aku pening. Sakit sampat tak boleh nak bangun. Ibu cakap, terlampau asyik berjalan membuang duit tak tentu hala, mana kepala tak sakit... (Betullah agaknya)....Tapi aku buang duit beli barang2 anak2 aku... Hari ni ibu bebel, nx week mesti hubby pula bebel........(Lagilah sakit kepala aku!!!).

Malamnya kepala yg dah reda sakit lepas makan panadol, sakit balik lepas tgk konsert AF... Cis, bedepot.... si zizi kena keluar la pulak. Padahal aku suka tgk minah tu. Suara dia husky, sedap didgr kat telinga aku. Kalo aku ada contact number dia, aku suruh dia g audition utk jadi protoge awie... For sure lulus punya!!!... (Pepandai je aku ni bercakap bagi pihak awie)....

Hari minggu, aku demam.... hehehe..... relax tak payah masak. Bila dah petang baru perasan, sejak minggu lepas, weekend pun aku tak masak!!!!.... hehehe, memang dasar pemalas!!! (Nasib baik hubby tak der kat sini.........)

Korang mesti tertanya, anak aku yg 2 org tu makan apa kan?..... Apalagi, nasi bungkus la!!... Sorry kids, .... nx week ibu masak sedap2. Ayah & Fakhri pun ader, kita makan besar yek!!... (Insyaallah)....

No comments:

Post a Comment