Monday, April 20, 2009

Kenangan di PBAKL 2009

Seronok p PBAKL tahun ni sebab aku ada byk masa nak pusing2 menjelajah segenap penjuru. Ye la, selalu hubby bagi 1 jam jer kat aku, this time aku dtg dgn Liza.... bukan setakat 1 jam, tapi berjam2..... hehehe...... Liza jadi photographer tak bertauliah. (Sis Dina, jgn jeles tgk gambor2 ni)... kuang 3x......


Dah start mengatur langkah ni....
Bertemu Kak Aina & sempat berborak sakan (kebetulan Kak Aina kenal x boss aku (NM), makanya we all berciter jap pasal NM.) Pas tu aku lupa amik gambor dgn Mimie Afnie. Ye la dia pun sibuk melayan autograph. Byk oooo novel dia......



Aku jumpa Rose (Nora Ismail) kat booth NB Kara. 2 novel baru dia aku sambor.

Posing dgn Kak Lily Haslina pulak. Ramah tamah kakak yg sorang ni, sebabnya aku rajin mengaco dia kat e-mail/Facebook..... hehehe.....

At last aku ketemu simanis ni. Actually, sebab Ebriza gak aku bersemangat waja menghabiskan masa menjelajah PBAKL tahun ni.

Semanis senyumanmu(pinjam dina punya tag.... hehehe)

Photographer aku snap gambor tunggal masa dinner..... jadilah buat tangkal. Tapi nona kat sebelah aku ni memang sweet bangat!!!...















No comments:

Post a Comment