Thursday, April 16, 2009

Minggu Stress

Minggu ni memang minggu stress. Sejak hari Senin aku rasa kerja yg melambak2 ni dah macam sampah sarap yg menyakitkan mata aku. Aku paling x suka membesihkan "sampah" orang. Tapi kerja legal firm ni dah memang jadi lumrah bab2 kutip "sampah" ni!!!....

Hati aku sakit sebabnya segala kerja2 aku selama ini aku sendirianlah yg tunggang langgang siapkan walau banyak mana sekalipun. Orang pandai itu tidak mahu langsung mengambil tahu walau pernah sesekali aku minta bantuannya. Aku sedar kelulusan aku tidak setaraf dia. Makanya setiap kata2nya yg kadangkala menghiris hati, aku telan sendiri.... Aku simpan sendirian dlm hati.

Bila dia bercuti panjang, segalanya aku yg terpaksa ngadap walau suka ataupun tidak. Itu x siap, ini x sudah..... ada ajer yg problem. Bos mula bising2, complaint itu & ini.... salah aku ke?... Aku dah tak dpt tahan lagi. Sudahnya semalam, aku tarik muka.... (memang buroks sgt!!)...

Aku memang paling x suka bila salah org lain aku yg kena hentam!!!....

2 comments:

  1. aku lak penah kena sampah yang ditinggalkan org yg sebelum aku... aduyai... meroyan aku sekejap. Dah lah tak update status. dokumen bercelaru... rasa nak je aku campak sume dlm tong sampah... hampess

    ReplyDelete
  2. bukan setakat doks bercelaru, ada gak benda yg patutnya ade dlm fail, hilang ntah mana..... time tu memang bukan setakat nak campak... nak ajer aku bakar 1 opis sekali.... baru puas hati!!!...

    ReplyDelete